2013. március 7., csütörtök

Házi kolbásszal töltött csirkemell és csirkecombok Waldorf salátával




   Kolbászmasszát készítettem:1/2kg sertéskarajt ledaráltam,só,bors pirospaprika,fokhagyma,majd hengereket és fasírtokat gyúrtam belőle. A hengereket kevés olíva olajban megsütöttem.Egy nagy csirke mellehúsát leszedtem,késsel felszúrtam,betöltöttem mindkettőt a kolbászhengerekkel,fogvájóval a hús végét összetűztem,bepaníroztam és olajban szépen lassú tűzön egyenletesen megsütöttem. A nyersen maradt kolbászfasírtokat a csirkecombok bőre alá töltöttem,kívülről a combokat enyhén sőztam,borsoztam,és hagymakarikákkal kevés olíva olajjal kikent tepsiben gyönyörű pirosra sütöttem őket.



A Waldorf saláta hozzávalói: 3 zellergumó, 4 savanykás alma, 10 dkg ementáli sajt, 3 dl tejszín/főzőtejszín,  2 e.k. majonéz, só, 2 e.k. citromlé, őrölt bors, 2 marék dió és én belevágtam egy kisebb fej lilahagymát is.





Elkészítés:A zellert és az almát meghámozzuk és gyufaszál vékonyságúra szeleteljük. Citrommal meglocsoljuk. A sajtot és a hagymát is hasonlóképpen felvágjuk. A diót durvára vágjuk. A tejszínt habbá verjük/felverjük, majd hozzákeverjük a majonézt. Egy tálban összekeverjük a zellert, almát, sajtot és a diót. Ráöntjük a tejszínt. Enyhén sózzuk, borsozzuk. Hűtve tálaljuk.



/Saját recept!/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése