2013. március 3., vasárnap

Sógorkám szülinapi túrótortája


  Sütöttem két 2 tojásos piskótát,5-5g DW édesítővel és 7-7g DW Zero-6 liszttel. Fehérjéket csipet sóval kemény habbá vertem,belekevertem az édesítőt,a tojások sárgáját majd a lisztet,és 180 fokon sütőpapírral bélelt kapcsos tortaformában megsütöttem mindkét piskótát. Alsó piskóta tetejére és felső piskóta aljára diétás áfonyalekvárt kentem.


A krém: 1 cs. tejszínes pudingpor 3 dl tejben megfőzve édesítővel,bele citrom leve és héja,majd összekevertem 500g krémes túróval és 150g teavajjal. Kívülről egy másik torta maradék krémjével vontam be a tortát,de akár félre lehet tenni ebből a krémből is a torta külső díszítésére,és a tetején édesítővel és cukormentes fixálóval felvert habtejszín van.



/Saját recept!/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése