2013. március 3., vasárnap

,,úgy döntöttem,hogy Bounty szelet,,


 Sütöttem egy 5 tojásos lisztmentes piskótát: Tojásfehérjéket kemény habbá vertem egy csipet sóval,majd hozzáadtam 1 e.k. édesítőt, egyesével az 5 tojássárgáját, majd 2 e.k. kakaót,és 180 fokra előmelegített sütőben sütőpapírral bélelt tepsiben 10-15 perc alatt megsütöttem.




A krémhez 6dcl saját készítésű kókusztejet 1 e.k. édesítővel és 4 e.k. keményítővel sűrűre főztem,majd hagytam langyosra hűlni. Közben 100g teavajat 1 e.k. édesítővel kikevertem. Miután a puding langyosra hűlt,hozzákevertem 130g kókuszreszeléket / legközelebb többet fogok hozzákeverni,hogy sűrűbb legyen,...bár így sem volt rossz vagy folyós / . Végül hozzákevertem a kikevert vajat,és az így kapott krémet a kihűlt piskótára rétegeztem.





A tetejére 2,5 dl habtejszínt felvertem 1 csomag cukormentes habfixálóval és 1 e.k. édesítővel,és a kókuszos krém tetejére kentem.








/Saját recept!/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése